بازی فوق العاده زیبا و جذاب Snail Bob 2

نسخه آنلاک شده

گیم پلی اکشن , ماجراجویی و پازلی سرگرم کننده

بازی Snail Bob 2 توسط tinyBuild خالق نسخه پیشین بازی , ساخته و عرضه شده است که مطمئنا به یکی از بهترین بازی های منتشر  شده برای اندروید تبدیل خواهد شد چرا که از یک گیم پلی بسیار زیبا تشکیل شده و سه ژانر پازلی , اکشن و نیز ماجراجویی را در بر می گیرد ! بازی در مورد یک حلزون زبل به نما باب می باشد که به کمک شما نیاز دارد تا تا از میان موانع خطرناک عبور کرده و از دست دیگر حلزون های تبه کار در امان بماند و انها را از بین ببرد . این بازی هم اکنون توسط میلیون ها بازیکن در سراسر جهان بازی شده و توانسته است امتیاز قابل تحسین 4.7 را از 5.0 در گوگل پلی به دست اورد .

Snail Bob 2 - بازی باب حلزونی 2ویژگی ها :

  • بیش از 90 لول و مرحله منحصر به فرد
  • 3 جهان مختلف با مراحل هیجان انگیز
  • یافتن ستاره های پنهان و تکه های گمشده پازل ها
  • تغییر پوشش و لباس های باب با بسیاری از ایتم های منحصر به فرد و زیبا
  • محیط بازی بدون هیچ تبلیغ یا بیلبورد اضافی
  • گیم پلی فکری فوق العاده جذاب
  • لحظات هیجان انگیز و زیبا
  • گرافیک دو بعدی بهینه سازی شده و رنگارنگ

باب حلزونی در یک ماجراجویی پازلی دیگر برگشته است . به او در این ماجراجویی خطرناک کمک کرده و اسباب لازم را برای در امان ماندن او در میان جهان های مختلف فراهم کنید ! باب به صورت بسیار ساده بدون در نظر گرفتن قوانین فیزیکی و جاذبه و نیز بدون در نظر گرفتن شرایط محیط می تواند از روی بعد های مختلف بخزد و ماموریت شما این است که با فشار دادن دکمه ها , ماشین الات مختلف را فعال کرده و نیز شکاف ها و تله های مرگبار را پر کنید تا جان این حلزون شجاع را نجات دهید . باب حلزونی 2 یک بازی عالی و ایده آل برای والدین می باشد تا با فرزندان خود بازی کنند چون که از گیم پلی بسیار سالم و تفریحی تشکیل شده و با حل کردن پازل ها و چالش های مختلف با همدیگر , ساعت ها والدین و فرزندان را سرگرم خواهد کرد . Snail Bob 2 در گوگل پلی با قیمت 2.999 دلار به فروش می رسد که هم اکنون می توانید ان را به صورت رایگان از وب سایت APKTOS دانلود کنید !


فروت کرفت

fruitcraft

اگر اهل بازی کردن هستید، از این فروت کرفت لذت خواهید برد و جو رقابتی آن بین دوستان خود را دوست خواهید داشت. فروت کرفت دارای گرافیکی بسیار جذاب می باشد که توسط حاذق ترین گرافیست های ایرانی تولید گردیده است. این بازی در دستگاه های مختلف از جمله در سیستم‌های آندروید و آی-او-اس قابل اجراست. بازی به گونه ای طراحی شده است که در ارتباطهای اینترنتی ضعیف نیز مشکلی نخواهد داشت.

رایگان دانلود کنید

دانلود نرم افزار افزایش فالوور اینستاگرام اندروید

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش رایگان فالوورهای شما با افراد ایرانی و کاملا فعال و واقعی 
دانلود رایگان و بدون محدودیت استفاده

دانلود مستقیم

دانلود فایل ها و راهنما

download